Ambasadorzy jako kurierzy Jd.com w Chinach

Ambasadorzy stali się kurierami w firmie JD.COM, tak żeby dodatkowo zainteresować chińskich konsumentów tej platformy produktami ze swoich krajów. Dostarczyli produkty pod drzwi chińskich konsumentów w Pekinie gdzie mieszczą się wszystkie ambasady.

Produkty, które promowali to: krewetki z Argentyny, chilijskie wiśnie, duńskie ciasteczka maślane, malezyjskie duriany, cejlońska herbata ze Sri Lanki itp. Jak pokazują dane z platformy JD.com przed chińskim nowym rokiem rośnie popyt chińskich konsumentów na importowane zagraniczne specjały.

W projekcie wzieli udział następujący Ambasadorzy: z Argentyny, Chile, Danii, Gruzji, Malezji, Mołdawii, Peru, Rwandy i Sri Lanki. To oni zostali zaproszeni przez JD.com i stali się specjalnymi wysłannkami. Niektórzy ambasadorowie ubrani byli także w typowe czerwone „mundury” kurierów JD i nosili odznaki pracownicze firmy z honorowym tytułem „Chief Promoting Officer”.

Wszystkie produkty objęte tym programem importowane przez kategorię JD Worldwide, transgraniczny e-commerce i JD Fresh, czyli dział świeżych produktów JD.com. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To nie jest pierwszy tego typu projekt na platformie ecommerce. JD.com, Taobao (platforma, która należy do Alibaba Group) itp. organizują co roku kilka razy podobne projekty. Na dzień dzisiejszy polska ambasada jeszcze nie uczestniczyła w podobnej akcji. Ale już niedługo!

Warto także dodać, że podczas największych festiwali ecommercowych, także topowi dyrektorzy firm uczestniczą w transmisjach na żywo sprzedając produkty firm, w których pracują (więcej na ten temat znajdziecie na naszej stronie)

©ChinyTech.pl