OPPO rozwija swoją działalność w regionie CEE

OPPO, globalny producent inteligentnych urządzeń, ogłosił utworzenie struktur regionalnych dla Europy Środkowo-Wschodniej z siedzibą w Warszawie. Aktualnie obejmują one swym zasięgiem 11 krajów, centrum testowe w Rumunii oraz zakłady produkcyjne w Turcji.
Siedziba operacyjna OPPO dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) ulokowana została w Warszawie. Na jej czele stoi Johnny Zhang. Dzięki obecności w Czechach, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Rosji, Słowacji, Turcji, Uzbekistanie oraz na Ukrainie i Węgrzech, OPPO zyskało dostęp do ponad 400 milionowej społeczności. Wagę tego regionu dla swoich dalszych planów OPPO dobitnie podkreśliło realizując inwestycje w zakład produkcyjny w Turcji, gdzie 800 pracowników będzie produkować smartfony z serii Reno i z serii A, oraz w centrum testowe w Rumunii, co jest kolejnym dowodem na długoterminowe zaangażowanie firmy w regionie.

Ogłaszamy zwieńczenie ponad dwóch lat ciężkiej pracy nad budową naszej obecności w regionie. Od uruchomienia zakładu produkcyjnego w Turcji, po powoływanie lokalnych zespołów, OPPO umacnia swoją pozycję, która w dłuższej perspektywie umożliwi nam rozwój marki. Europa Środkowo-Wschodnia jest szczególnie ważna dla OPPO, czego dowodem są znaczące i ciągłe inwestycje lokalne. Ponadto nasze produkty, a w szczególności smartfony, spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem użytkowników w regionie” – Johnny Zhang, President, OPPO CEE

Oczekuje się, że do końca 2022 roku w regionie Europy Środkowo-Wschodniej liczba użytkowników sieci 5G wzrośnie do około 20 milionów, a w ciągu kolejnych pięciu lat aż dziesięciokrotnie, do 200 milionów[1:]. Wiodąca pozycja OPPO w zakresie globalnych standardów 5G, a także doświadczenie w sprzedaży takich produktów – pierwszy komercyjny smartfon 5G dostępny na rynku europejskim pochodził od OPPO i został wprowadzony do sprzedaży już w 2019 roku – daje szerokie możliwości partnerstwa z operatorami i sprzedawcami detalicznymi, którzy chcą skorzystać z przepustowości, szybkości i elastyczności, jakie oferują sieci 5G. 

OPPO współpracowało w obszarze 5G z ponad 80 operatorami na całym świecie, w tym z wieloma w Europie i złożyło ponad 3000 patentów związanych ze standardami 5G. Teraz ściśle współpracujemy z operatorami w całym regionie, aby smartfony OPPO były w pełni zoptymalizowane i zapewniały korzyści wynikające z 5G wszystkim użytkownikom”- Johnny Zhang, President, OPPO CEE

Historia innowacji
Innowacje OPPO w zakresie 5G to tylko najnowszy przykład zaangażowania technologicznego firmy. Z sześcioma instytutami badawczymi, pięcioma centrami badawczo-rozwojowymi (R&D) i ponad 10 000 pracowników na całym świecie, OPPO wprowadza innowacje w kluczowych dla użytkownika technologiach. Takich jak szybkie ładowanie i pojemność baterii, zaawansowane technologie obrazowania i wideo wykorzystujące AI, jak również rozwój 6G. Technology for mankind and kindness for the world – tak brzmi misja OPPO. Jest to podstawowa filozofia, która napędza firmę globalnie.
Zhang ogłosił również wprowadzenie serii OPPO Reno6 w regionie. Składająca się z dwóch modeli – Reno6 i Reno6 Pro – każdy z niesamowitymi możliwościami w zakresie fotografii i wideo, baterii i technologii ładowania oraz mocy obliczeniowe

OPPO w Polsce 
OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polscezostał Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych: MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET, Komputronik i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO w Polsce znajdują się także w ofercie wszystkich głównych operatorów telekomunikacyjnych. Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się dwie linie smartfonów – Seria Reno i seria A, a także urządzenia ubieralne jak smartwatche i słuchawki bezprzewodowe. 
Rozwiązania OPPO 
Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., marka nieustannie koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G. 

©ChinyTech.pl