Biuro Tik Tok Polska, będzie zarządzało działaniami biznesowymi na kluczowych rynkach Europy Centralnej.
Firma uruchomiła także kampanię platformy TikTok For Business, która w kilku odsłonach będzie edukować oraz angażować polską branżę reklamową.
– W czasach pandemii jeszcze bardziej niż kiedykolwiek potrzebujemy w naszym życiu treści, które choć przez chwilę wywołają w nas uśmiech i radość. Taki jest właśnie TikTok – autentyczny i radosny, a co więcej pozwala wydobyć drzemiącą w każdym z nas kreatywność, tworząc dla każdego użytkownika bezpieczne miejsce do twórczej ekspresji. TikTok pomaga łączyć ze sobą ludzi z całego świata, niezależnie od ich miejsca zamieszkania, wieku czy doświadczeń. Bardzo się cieszę, że ja i mój zespół będziemy mieli przyjemność wspierać rozwój społeczności TikToka w Polsce oraz pozostałych krajach regionu, a także przedstawiać jego niezwykłe możliwości naszym partnerom biznesowym – powiedziała Sylwia Chada.
Tik tok Polska obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób, ale zamierza rozbudować istniejący zespół i potroić liczbę pracowników.