POT i Tuniu.com promują w Chinach Chopina

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi na rynku chińskim kampanię informacyjną we współpracy z Tuniu – jednym z wiodących internetowych biur podróży i portali turystycznych w Chinach. Osią przewodnią kampanii są atrakcje turystyczne związane z Fryderykiem Chopinem i przykładowe trasy zwiedzania Polski dla chińskich turystów.

Rok 2020 jest wyjątkowy dla wszystkich miłośników muzyki klasycznej i twórczości Chopina, gdyż jest to rok, na który przypada 210. rocznica jego urodzin, 10. rocznica otwarcia Muzeum Chopina w Warszawie, i w którym tradycyjnie organizowana miała być XVIII edycja Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego F. Chopina. Zagraniczny Ośrodek POT w Pekinie postanowił wykorzystać obchodzone w tym roku rocznice by promować na rynku chińskim turystykę związaną z Chopinem.

Ośrodek wprowadził szereg działań mających na celu dotarcie z komunikatem zarówno do branży turystycznej jak i do indywidualnych podróżników. Na prowadzoną przez Ośrodek platformę e-learningową dla tour operatorów został dodany nowy kurs poświęcony miejscom związanym z Chopinem i umiejętnościom budowania programu wokół tych atrakcji. Przedstawiciele Ośrodka odwiedzają również siedziby swoich partnerów biznesowych, by przeprowadzić szkolenia z turystyki chopinowskiej oraz promują chopinowską ofertę turystyczną podczas targów i warsztatów branżowych.

Jednocześnie, by dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych turystów z ofertą podróży po Polsce śladami Fryderyka Chopina, została uruchomiona trzymiesięczna kampania informacyjna we współpracy z Tuniu – jednym z wiodących internetowych biur podróży i portali turystycznych w Chinach. Kampania skupia się wokół landing page’a w aplikacji bookingowej Tuniu, przedstawiającego atrakcje turystyczne związane z Chopinem i przykładowe trasy zwiedzania.

Dodatkowo Tuniu wprowadził do swojej oferty trzy nowe programy związane z turystyką chopinowską, a pracownicy biura zostali przeszkoleni z tworzenia kolejnych produktów tematycznych. Współpraca obejmuje również prowadzenie live streamingu ze studia oraz co-branding limitowanej edycji opakowań na słuchawki firmy 1More, specjalistycznej firmy muzycznej należącej do jednego z najbardziej znanych piosenkarzy chińskich – Jaya Chou. Przewidywane zasięgi kampanii to ponad 108 milionów wyświetleń kreacji reklamowych.

Kampania wspierana jest samodzielnymi działaniami Ośrodka na kanałach social media, jak streaming z Muzeum Chopina we współpracy z Sina Weibo, czy udostępnianie koncertów chopinowskich w social mediach dzięki uprzejmości Time for Chopin oraz Chopin Point. Została stworzona też specjalna linia gadżetów związanych z Chopinem, bazujących na ilustracjach przygotowanych przez polską artystkę – Magdalenę Pankiewicz.

Źródło: POT

©2020 ChinyTech.pl