WeChat uruchomił usługę Livestream (na oficjalnym koncie). Ta usługa daje możliwość połączenia konta Tencent Livestream z oficjalnym kontem na WeChat i wygenerowania mini-programów łączących się ze sklepami w tej aplikacji.
Przykład z ostatniego weekendu: podczas 2-godzinej transmisji na żywo na popularnym kanale “Ta Du”, użytkownicy mogli zobaczyć produkty wyświetlane za pośrednictwem dedykowanego przycisku, który przekierowywał ich potem do sklepu Xiaodianpu.
Wynik 2-godzinnej transmisji na żywo?
– 11915 widzów;
– 1228 zamówień;
– 187910 RMB za sprzedaż produktów;
– 18% współczynnik konwersji (dostęp do sklepu/zamówienia).
Więcej o sprzedaży online w Chinach: Kim jest Pan Torebka?
A teraz parę słów. Bardzo Drogi Polski Sprzedawco: Chiny to bardzo trudny rynek, do którego należy podchodzić z wielką pokorą, cierpliwością i odpowiednim n-letnim (długoletnim) planem. Istnieją jednak nowe metody handlu, które powinieneś zbadać.
To jest właśnie jedna z nich.
©ChinyTech.pl 2019