„Czy Chińczyk gra w Chińczyka”? Tutaj znajdziecie odpowiedź na to pytanie. A czy widzieliście już nową grę Google, na aplikacji Wechat? (Więcej o niej pisaliśmy tutaj).
A teraz do rzeczy. Instytut Polski (Wydział Kultury Ambasady RP w Pekinie) opublikował interesujący raport dotyczący rynku gier w Chińskiej Republice Ludowej. Znajdziemy w nim również informacje i wskazówki dla polskich przedsiębiorców z tej branży.
Raport podzielony jest na cztery główne rozdziały oraz zawiera liczne podrozdziały:
– globalny rynek gier
– chiński rynek gier
– dostęp do rynku
– wydarzenia branżowe
– słowo końcowe
– polecane publikacje (ciekawe!)
Cały raport znajdziecie klikając w logo Instytutu:
Warto dodać, że światowy rynek gier osiągnął wartość ponad 100 mld dolarów (2017r.), z tego większość należy do gier mobilnych. Chiński rynek gier jest największy na świecie (37,9 miliarda dolarów), a zaraz po nim rynek amerykański (około 30,4 miliarda dolarów). Według niektórych źródeł, Polska jest na 23 miejscu w rankingu. A w co najczęściej gramy my, Polacy?
©